Jak na věrnostní program ve vašem salonu?

SPRINTER.png

VĚRNOST NADE VŠE

Jeden z nejlepších způsobů propagace vašeho salonu je věrnostní program. Tak ukážete  zákazníkům, že o ně pečujete, i když zrovna nesedí u vás v křesle. Další výhodou věrnostního programu je, že obvykle nepředstavuje žádnou velkou investici.

UKAŽTE, ŽE JSOU VAŠI VIP

Věrný zákazník, tedy ten, který k vám už nějaký čas chodí, utratí ve vašem salonu průměrně o dvě třetiny více než nově příchozí. Zároveň je tu vysoká pravděpodobnost, že vás doporučí své rodině a známým - celých 83 %. Proto stojí za to vybudovat si s klienty blízký vztah a nastavit odpovídající věrnostní program.

V beauty oboru má věrnostní program zpravidla podobu slev za nasčítané návštěvy a zakoupené produkty, ale tady možnosti zdaleka nekončí. Sestavili jsme pro vás seznam, jak můžete věrné klienty odměňovat. Zapojte do hry moment překvapení. Zákazníkům, kteří získali odměnu, to oznamte s patřičným nadšením.

Co můžete nabídnout

NAROZENINOVÝ DÁREK

Přání klientům v den narozenin je u nás pořád docela originální způsob, jak zákazníka potěšit. Když k přání připojíte ještě milou pozornost, zákazník si to zapamatuje. Pozvěte zákazníky v měsíci jejich narozenin na ošetření a nabídněte jim speciální, časově omezenou slevu. Elegantně toto řeší aplikace Salon24, která zákazníkům popřeje SMSkou s textem, který si sami zvolíte.

 

DÁRKOVÝ POUKAZ NA SLUŽBY

Zákazníci nemusí mít zrovna narozeniny, abyste je podarovali dárkovým poukazem. Poukaz nabídněte za určitý počet absolvovaných ošetření a/nebo nakoupených produktů. Voucher může být třeba na službu, kterou poskytujete nově, abyste ji tak klientům představili.

 

PRODUKT JAKO DÁREK

Pozorností v podobě pečujícícho přípravku neuděláte chybu. Touto cesto představíte klientům nové značky nebo tak elegantně “vyřešíte” hromadící se zásoby.

 

BALÍČEK VZORKŮ

Nemůžete si dovolit klienty obdarovat standardní velikostí výrobků? Sestavte pro ně mix vzorků, díky kterým se seznámí s novou produktovou řadou, nebo přípravky, které ještě neměli možnost nevyzkoušet.

 

PŘEDNOSTNÍ PŘÍSTUP K NOVINKÁM

Nic nedá zákazníkům větší pocit výjimečnosti, než když jim radostnou novinku o novém produktu nebo službě oznámíte osobně. Vyberte svých top 10 zákaznic a zavolejte jim. Nezapomeňte zdůraznit, že právě ona je jednou z těch mála vybraných. Moc času to nezabere a je pravděpodobné, že si během hovoru domluvíte rovnou další termín.

 

DEN SLEV

Pravidelné klientky jistě potěšit možnost jednou za rok využít slevu na ošetření. Nebo vyhlaste Den slev, kdy bude možné pořídit kosmetiku nebo poukazy o nějaké to procento levněji.

 

ODMĚNA ZA NOVOU KLIENTKU

Jak už jednou zaznělo, 83% spokojených stálých zákazníků vás rádo doporučí svým známým. Šanci na doporučení ještě zvýšíte, když zákazníkům nabídnete odměnu za to, že s sebou příště přivedou kamarádku, sestru či maminku.

 

POZVÁNKA NA EXKLUZIVNÍ EVENTY

Pokud ve svém salonu čas od času pořádáte akci nebo večírek, ať už při uvedení nové produktové řady, ve spojení s oděvní značkou nebo jen tak, jsou to věrní zákazníci, kteří by měli dostat pozvánku mezi prvními. Dejte jim najevo, že ti věrní a první jsou právě oni.

 

POŠTOVNÉ ZDARMA K PRODEJI PRODUKTŮ

Stálé klientky, které jsou z daleka, nebo při návštěvě salonu zapomenou na kosmetiku, osloví možnost nákupu produktů bez poštovného. Pro vás je to jistota, že nebudou nakupovat online v jiném obchodě. Neděste se, nemusíte hned programovat e-shop. Malý objem nákupů zvládnete vyřídit i přes e-mail.

UŽ ŽÁDNÉ KARTIČKY

Co si budeme povídat, věrnostních kartiček nosíme v peněžence celou hromadu všichni. A žádné další nechceme. Elegantně a hlavně bezkartičkově to můžete vyřešit přímo v interním systému salonu, kde každou návštěvě a nákupu zaznamenáte. Také si můžete dělat poznámky o slevách z věrnostního programu, které zákazník uplatnil. Ty nejvěrnější můžete navíc ještě přednostně informovat o novinkách a zvát je na události.

 

Možností, jak nastavit věrnostní program, je spousta. Společné mají to, že klientům dají důvod přijít znovu a nebo zkrátí dobu mezi jednotlivými návštěvami. Zlaté pravidlo je, že věrnostní program by se měl vyplatit oběma stranám a pravidla musí být nastavená jednoduše a transparentně.

 

Jak své klienty odměňujete vy?