6 důvodu proč zkusit SMS marketing

SMS marketing.jpeg

Už jste si na vašich klientech vyzkoušeli SMS marketing?

Je to jeden z nejefektivnějších způsobů, které se nabízí k propagaci vašich služeb a produktů, presto to využívá minimum salonů.

Marketing je o komunikaci. Můžete nabízet nejlepší služby a produkty, ale když jejich hodnotu neodkomunikujete potenciálním klientům, veškeré vaše úsilí se nezhodnotí tak, jak byste očekávali. Dobrá zpráva je, že díky SMS marketingu můžete vést oboustrannou konverzaci s vašimi klienty skrz telefon, který mají vždycky u sebe.

Uvádíme několik příkladů, díky kterým si uvědomíte potenciál SMS markeingu:

 

1. EFEKTIVNOST

Email marketing je určitě účinný nástroj, jak oslovit potenciální klienty a dost jednoduchý. Jenže napsat email zabere spoustu času, který většina z nás nemá.  SMSka má 140 znaků a většina z nás si najde chvilku dát krátký text dohromady a okamžitě ho poslat.

 

2. VYPLATÍ SE TO!

Pokud pochybujete nad SMS marketingem, můžete ho ze začátku vyzkoušet jen na vybrané skupině klientů. Poslat SMS kampaň 100 věrným klientům vás nebude stát moc.

 

3. KRÁTKÁ ZPRÁVA MÁ ÚDER

S SMS marketingem bude vaše zpráva údernější než email o 500 slov. Určitě využijete oba způsoby, ale SMS marketing bude efektivnější pro časově omezené nabídky, personalizované promo akce anebo aktualizace.

 

4. VYŠŠÍ MÍRA OTEVŘENÍ

Asi i ve vašem mailbox narazíte na spustu neotevřených emailů, ale u SMS si ji příjemce přečte zpravidla během prvních minut po obdržení. Statistiky ukazují, že míra otevření u SMS je 99%, z toho 98% během 2 minut po doručení. To je dramatický rozdíl oproti email marketingu s mírou otevření 30%.

Email (1).png

 

5. VYŠŠÍ MÍRA KONVERZE

Míra konverze je u SMS marketing kolem 8%, oproti necelým 2% u emailového marketing. A díky jednoduché ovladatelnosti tak rozhodně patří mezi cenné nástroje vaší propagace.

 

6. BUDOVÁNÍ BRANDU

Všechny aktivity, kterým se věnujete, pomáhají budovat pozici značky vašeho salonu. Tím, že budete klientům rozesílat SMS jdete zase o krok dál, než ostatní. Ukazujete klientům, že jste technicky pokročilý a trendy. Říkáte jim tím to, že jste ochotní zkoušet nové věci a hledat nové způsoby, jak s nimi komunikovat.

 

Pokud používáte SALON24, jděte v menu na Nastavení SMS > Kampaně.

 

Sledujte nás a v dalším příspěvku vám řekneme všechno k tomu, jak si nastavit SMS marketingovou kampaň včetně tipů na jejich obsah a následné vyhodnocení.